Donetin asiakastarina - lue miten autoimme kauppiasta kasvattamaan myyntiä!

Himangan Rautakaupan verkkokauppa lähti nopeaan kasvuun Google Shopping-kampanjalla!

Himangan Rautakauppa on palvellut paikallisia asiakkaita jo yli 20 vuotta. Liiketoiminnan idea on ollut myydä tuotteita, joita oman kylän ihmiset tarvitsevat, ettei niitä tarvitse lähteä hakemaan toiselta paikkakunnalta. Myymälästä löytyykin rakennustavaran lisäksi tarvikkeita esimerkiksi turkistarhaajille ja asiakkaitten toiveesta myös säkkikaupalla laadukasta koiranruokaa.

Yhteistyötä jo parin verkkosivuston ajan

Donetti on tehnyt yhteistyötä Himangan Rautakaupan kanssa jo ensimmäisistä nettisivuista alkaen ja viimeisimpänä projektina verkkokauppa saatiin toimintavalmiiksi elokuussa 2021.

Ei kuitenkaan riitä, että nettisivut ja verkkokauppa on tehty, ne täytyy saada myös toimimaan yhdessä myymälän kassajärjestelmän kanssa. Näidenkin haasteiden ratkaisemiseen löytyy Donetista tarvittava osaaminen.

Ja kun kaikki toimii, täytyy vielä auttaa asiakkaita löytämään kauppaan ja tekemään ostopäätöksiä. Siihen tarvitaan markkinointia, jossa voimme myös auttaa.

Millä keinolla saatiin verkkokauppaan lisää kauppaa?

Himangan Rautakaupalle suunniteltiin Google Shopping -kampanja, joka alkoi jo viikon sisään saavuttaa hyviä tuloksia verkkokaupassa. Tilauksia alkoi tulla eteläisestä Suomesta pohjoisimpaan Lappiin asti.

- Shopping-mainonnan vaikutukset näkyivät heti saman tien myynnissä, vaikkei budjetti edes ollut kovin suuri, muistelee Kimmo Venetjoki mainonnan alkuvaiheita.
Verkkopalveluita suunniteltaessa on hyvä huomioida, että eri kohderyhmät hyötyvät erilaisista palveluista:

Ota yhteyttä Donettiin, kun haluat tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa mainonnan tuloksia!

© 2024 Digimarkkinointi Donetti Oy